Translate

poniedziałek, 23 listopada 2015

Pierwsze spotkanie z El Corazon

Dziś  jestem  niesamowicie szczęśliwa bo przyszła  do mnie  paczka z Rosji od El Corazon zamowiła 22 lakiery.  Osobiście jestem mega zadowolona zrobiłam  oczywiście  pierwsze mani i przy swatchowaniu juz bylam bardzo zadowolona , konsystencja lakierow jest lekka , pędzelki średniej grubości pozwalaja dobrze dotrzeć  w każdy zakamarek pazurka nie zauważyłam przy żadnym lakierze bąblowania ani smug wiec to wielki plus.  Na paczke czekalam 10 dni wiec bardzo szybko dotarła.  Na stronie można płacić tylko Visa lub MasterCard ale to żaden problem.  O to cała moja kolekcja el corazon
Oczywiście nie mogło obejść sie bez mani do pierwszego  uzyłam dwuch lakierów 
Pierwszy to El Corazon 423/289 Cream 

Drugi to El Corazon 856






A o to mani jakie wyszło , uzyłam tych dwóch cudeniek do gradiendu  , biały lakier do stepli Mundo De Unas , płytke MoYou London Bridal Collection 06  wszystko pokryłam Topem i gotowe
 . 

























Jak oceniacie to mani ? :)

7 komentarzy:

  1. Jaka piękna kolekcja :D Ja poszłam w błyskotki, tylko jeden krem wzięłam, ale to na pewno nie ostatnie moje zamówienie u nich, bo jestem w tej marce zakochana..
    Ps. Bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak twoja kolekcja tez jest przepiekna :) i u mnie tak samo nie ostatne zamówienie :). Na kolejne właśnie planuje takie blyskotki jak Ty masz :)

      Usuń
  2. Mani spoko, ale notka porazka!

    zamowiła
    o to
    dwuch

    ze o interpunkcji nie wspomne.

    Takie dopracowane paznokcie, a taka niechlujna notka - wstyd ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja!!

    A pisanie można wypracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne <3 ja właśnie kompletuje moje pierwsze zamówienie od nich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) myślę ze bedziesz zadowolona tak jak i ja :)

      Usuń
    2. Polecam :) myślę ze bedziesz zadowolona tak jak i ja :)

      Usuń