Translate

niedziela, 22 listopada 2015

Listopad nie taki smutny

Dużo nowości lakierowych u mnie , kupiłam Orly , Morgan Teylor , China Glaze i Ciate London .
Post bedzie bardzo obszerny .
Z kazdej z tych firm jestem zadowolona maja lekka kosystencje i dobrze sie nimi pracuje , wszystkie do pełnego krycia potrzebuja dwuch cienkich warst roznia sie grubościa pedzelka ale kazdy jest wygodny .  (Robilam swatche o 3 w nocy wiec przepraszam za brudne skorki badz nie dociagniecia wszystkie zrobione przy swietle flesha )

 
Zaczniemy od China Glaze jest to 6 lakierow z kolekcji electric nights , cala kolekcja posiada 16 kolorow .
Ja wybralam "Home Sweet House Music" , "Treble Maker" ," Dj Blue My Mind" , "Plur-Ple" ,          " Daisy Know My Name ? ", "Glow With  The Flow" .
Fantastyczne neonowe kolory ktore uwielbiam buteleczki maja 14 ml wiec sa duze ja swoje kupilam za 16 zl na stronie http://alphanailstylist.pl/index.html

"Home Sweet House Music "

"Treble Maker " 
\

"Dj Blue My Mind"





"Plur-Ple"




 " Daisy Know My Name ? ".






 "Glow With  The Flow" .


A tu mani :








Jeden Orly kupiłam na przecenie w TK Maxx za 20 zl fantastyczny fioletowy kolor "On The Edge "



























Dwa lakiery Morgan Teylor Lakiery pozytywnie mnie zaskoczyly juz po jednej warstpie kolor byl piekne i bez przeswitow lecz do uzyskania idealnego efektu uzylam dwuch warst kolory ktore wybralam maja nazwe "Stop, Shop, & Roll " i "All Dolled Up "





Mani przy uzycia "All Dolled Up " :










I najnowesze Ciate London sa w formie Kalendarza adwentowego w tej kolekcji jest 23 lakiery , 22 mini i jeden duzy nazwy beda przy kazdym swatchu






























































 Teraz wszystkie


















Mam nadzieje ze sie podobaja i wsrod  nich macie swoich ulubienców .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz