Translate

środa, 4 lutego 2015

Poczatek ;)

Cześć . Mam na imię Kasia . I zaczynam przygodę z blogiem wszelkie uwagi co do bloga piszcie żebym wiedziała co poprawiać ,
Bedze blog głownie o paznokciach ich malowaniu czy zdobieniu , zwykłymi lakierami lub hybrydami .


Wczoraj dostałam paczkę z blaszkami MoYou  kolejne do kolekcji cudeńka , stempelek i 10 lakierami hybrydowymi z firmy Elite 99 i jedna blaszkę ZK  , jeszcze czekamy na blaszki od  Cici and Sisi jumbo 1 ale to jak przyjdzie to odrazu wam za prezentuje ;d  .

 No wiec zacznijmy od najnowszych ;d


Blaszki są z kolekcji Bridal , Explorer , i dwie The Pro 

Tył blaszek 
Blaszka Bridal nr 06 
Wielkość wzoru jest 1 cm na 1,5 
Explore nr 22 świetna blaszka 
The Pro Wzory są cało paznokciowe 1,5cm na 2 cm 
12 wzorów cało paznokciowych 
The Pro nr 13 
10 wzorów jest całopaznokciowych i dwa nie 

I ostatnia 
ZK 13 troche zimy i kwiatów

Blaszki świetne jestem bardzo z nich zadowolona ze stempla troszkę mniej jest zbyt miękki i guma wychodzi z plastiku 



 Stempelek jest mięciutki ale właśnie jego wada jest to ze się klei jak widać na zdjęciu , jest duży i spore wzory się mieszczą .

I ostatnia rzecz z paczuszki to lakiery hybrydowe Elite 99 . Zamowiłam Baze i Top coat i 10 kolorków

Tutaj hybryda po lewej wygląda jak niebieska ale to zielony kolorek z brokatem


Teraz efekty :



Wszystko zamowiła z Ebay'a
zapłaciłam około 80 Euro troszkę dużo ale warto było 
Pisała Kasia ;* 

2 komentarze:

  1. Witam, super lakiery, też się nad nimi zastanawiałam. Jak one schodzą? Wystarczy aceton czy trzeba piłować?

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.facebook.com/Nisia-lakiery-Elite-99-126631091020786/timeline/

    OdpowiedzUsuń